• NVC w relacjach zawodowych

    Warszawa

    NVC w relacjach zawodowych

    Chcesz pracować z radością, zwiększyć dochody i jednocześnie budować satysfakcjonujące relacje zawodowe?
    Skorzystaj ze szkolenia, które raz na zawsze zmieni sposób, w jaki nawiązujesz relacje z klientami i pracownikami, z korzyścią dla siebie i dla innych.

    Ty też możesz zacząć budować relacje, które wyniosą Twoje życie zawodowe na zupełnie inny poziom.
    Jesteś gotowy na to wyzwanie?
    Zobacz, co zyskasz:
    – będziesz wiedzieć jak odnaleźć prawdziwe potrzeby swoich klientów/pracowników i zbudować relacje, na których zyskają obie strony
    – poznasz sposoby, jak skutecznie radzić sobie z \"trudnymi\" relacjami i „kłopotliwymi” klientami
    – nauczysz się dbać o siebie, wyznaczać swoje granice, jednocześnie szanując potrzeby drugiej strony
    – dowiesz się, jak zwracać komuś uwagę w taki sposób, by ta uwaga rzeczywiście poprawiła sytuację, bez obawy, że obróci się to przeciwko Tobie
    – będziesz wiedzieć co robić, by być postrzegany jako profesjonalista, który potrafi budować relacje i przyciąga do siebie kluczowych klientów
    – wzbogacisz swoje kompetencje zawodowe i zyskasz zupełnie nową perspektywę, jaką daje Porozumienie bez Przemocy (NVC)
    po spełnieniu warunków otrzymasz również certyfikat zaświadczający odbycie kursu NVC.
    Jeśli zależy Ci na nabyciu tych umiejętności, ten kurs jest dla Ciebie!

    Czujesz, że stać Cię na więcej w relacjach biznesowych, ale nie wiesz, w jaki sposób zabrać się do zmiany?
    Zacznij od poznania nowych narzędzi.
    W czasie treningu:
    – poznasz podstawy procesu NVC Marshalla B. Rosenberga
    – zobaczysz, jak skutecznie rozwiązywać konflikty
    – poddamy analizie konkretne sytuacje i konwersacje z różnych obszarów Twojej pracy, zarówno z Klientami jak i współpracownikami
    – nauczysz się wypracowywać rozwiązania, które działają dla wszystkich (wygrany-wygrany)
    – przećwiczysz narzędzia NVC i dostosujesz je do specyfiki swojej pracy
    – poznasz narzędzie do pracy z trudnymi emocjami: złością, strachem i brakiem motywacji
    – zwiększysz świadomość uczuć i potrzeb swoich i innych
    – nauczysz się, jak mieć więcej radości i lekkości w wykonywaniu swojej pracy

    Chcesz dowiedzieć się, jak słuchać, aby rozumieć? Jak mówić, by być zrozumianym?
    Marshall Rosenberg pytany o to, dlaczego ma tak dużą skuteczność w budowaniu relacji i mediacjach odpowiadał:
    NIE SŁUCHAM TEGO, CO LUDZIE MÓWIĄ, SŁUCHAM, JAKIE ZA ICH SŁOWAMI STOJĄ POTRZEBY!
    To jest klucz do nawiązania relacji i do rozwiązania każdego wyzwania. Marshall dodawał, że KAŻDY KONFLIKT MOŻNA ROZWIĄZAĆ W CIĄGU 20 MINUT.

    Więcej informacji znajdziesz tu: https://nvclab.pl/nvc-w-relacjach-zawodowych/

    Zapraszamy!

    Kontakt:
    mail: kontakt@nvclab.pl
    tel: 609 506 959

    Ogólne